דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחסון אתרים- מדריך לאחסון אתרים בחינם 

מאת    [ 01/09/2010 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 3218 פעמים ]

אחסון אתרים הוא שירות הרבה יותר נפוץ ממה שרובנו חושבים. למעשה, כל אחד מקוראי שורות אלה משתמש בצורה מסויימת של אחסון אתרים, בין אם מדובר בתא דואר אלקטרוני המאוחסן בשרתיהם של גוגל או וואלה, ובין אם מדובר באתר אישי או בלוג, ואפילו אתר לשיתוף קבצים.

בשורות הבאות נקדיש את הדיון לאחד משירותי אחסון אתרים הפופולאריים ביותר, אחסון אתרים חינאמי, וכן ליתרונות ולחסרונות של סוג זה של אחסון אתרים.

אחסון אתרים חינאמי- איך זה עובד?

אחסון אתרים הוא שירות לא זול יחסית. יש צורך להחזיק כמות רבה של חומרה (שרתים) בעלות גבוהה (עלות שרת פשוט מאוד מתחילה מ5 אלף ש"ח, ושרתים גדולים עוברים בקלות את רף ה20 אלף). אותה חומרה חייבת לעבוד בלא הפסקה 24 שעות ביממה, ולשמור על פעילות פנימית כמו גם קשר תקין עם רשת האינטרנט כל הזמן.מובן כי כל מחשב לעולם מועד לתקלות, ולכן חברות אחסון אתרים נאלצות להחזיק צוות טכני אנושי 24 שעות ביממה.

על אלו יש להוסיף את עלויות התקשורת (ספק האינטרנט) והחשמל, וכן עלויות אחזקה אחרות (השכרת מבנה, תיקונים שוטפים וכו')אז איך, תשאלו אתם, יכול בכלל להתקיים אחסון אתרים חינאמי? למעשה, מדובר אחסון אתרים מעין זה לא באמת עולה 0 ש"ח, אלא פשוט פירוש הדבר הוא כי אתם לא משלמים כלום. במקרה זה מי שמשלם עובר אחזקת האתר הוא המפרסמים של אותו שירות אחסון אתרים חינאמי.

אחסון אתרים חינמי- יתרונות

היתרון החשוב והמשמעותי של סוג זה של אחסון אתרים הוא ללא ספק המחיר. במקרה שמדובר באתרים פרטיים, לצורכי שעשוע או קידום אישי בלבד, כאשר אין לכם צורך בעיצוב גראפי מיוחד או אפשרויות אינטרנט מתקדמות (תשלום מאובטח, כמות גבוהה של דפים וכו'), איחסון אתרים בחינם הוא ללא ספק אופציה שכדאי לשקול. עם זאת, טרם נעשה זאת כדי לשים לב לכמה חסרונות של סוג זה של אחסון אתרים.

החסרון של החסכון

עם זאת, אחסון אתרים חינמי מציב לא מעט חסרונות. ראשית חוכמה, מדובר בשירות מוגבל מאוד הן מבחינת היכולות הטכניות שאותו אחסון אתרים מציג, והן מבחינת הטיפול בתקלות שוטפות והאחריות על נזקים שעלולים להגרם באשמתו של שירות אחסון אתרים.

בכל המקרים שנבדקו על ידי כותב שורות אלה, ההסכם עליו אתם "חותמים" עם תחילת ההתקשרות עם ספק אחסון אתרים חינאמי כולל הסרת אחריות מלאה מכל נזק, בשוגג או במזיד, שעלול להגרם לכם או למי מן הגולשים באתרכם.אחסון אתרים חינמי גם לא מספק תמיכה טכנית אנושית לשירותכם, כולל אפשרות אתחול מחדש, שהפכה למעין מוסכמה בשירותי אחסון אתרים בתשלום.

אחסון אתרים חינמי בדרך כלל מאפשר גמישות מועטה מאוד בשליטה שלכם על העיצוב של האתר שלכם, הן בגלל המוגבלות הטכנית (כמות הזיכרון שעומדת לרשותכם נמוכה מאוד בדרך כלל, וזמן הטעינה ארוך) והן בגלל הממשק הפשוט לעיצוב אתרים.לבסוף, חסרון שאולי משמעותי יותר ללקוחות עסקיים, אין לכם שום שליטה על התכנים הפרסומיים המוצגים בכל דף באתרכם, ולמעשה אותו שירות אחסון אתרים זכאי לפרסם אפילו חברות מתחרות בדף שלכם ממש.

המאמר מוגש על ידי פורטל אחסון אתרים הגדול בישראל, בו תוכלו למצוא אינדקס של חברות לאחסון אתרים, לקרוא מאמרים מקצועיים בתחום ועוד.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב